22 stycznia 2023


Przyjechał Młody do pomocy ojcu swemu. Wycinają te drzewa, co to mają być wycięte na działkach budowlanych, a ja właśnie wrzuciłam ogłoszenie o sprzedaży na grupę fb i teraz kiwam się i miętoszę brzeg fartuszka i boję się i wstydzę. No bo przecież nigdy w życiu nie sprzedawałam działek, matkobosko.

Oczka goją się powoli, ale z każdym dniem widać zmiany na lepsze. Siniaki wciąż jeszcze zdobią moją twarz, ale już ich jest mało i nawet zaczynają wyglądać - przynajmniej z daleka - jak cienie pod oczami. Wychodzę jednak między ludzi i nikt jeszcze z wrzaskiem na mój widok nie uciekał. Wszyscy za to mówią, że się nie spodziewali aż takiego efektu i ja, szczerze mówiąc, też się nie spodziewałam, choć po cichutku miałam nadzieję.

Przedwczoraj pierwszy raz w życiu świętowałam Dzień Babci, tak wiec choć jestem uzurpatorką i samozwańczą ciotkobabką, to zostałam uznana! Przyjechała do nas wnuczka i dostaliśmy ze Starym piękne ceramiczne figurki dziadka i babki oraz zaproszenie na roczek.

 
Ach, jak by się cieszyła moja biedna kochana Gosia! To ona by była prawdziwą babcią i na pewno taką najlepszą na świecie, bo taką właśnie była mamą, żoną, córką i siostrą - a znałam wszystkie te jej oblicza. Gosia była moją sąsiadką i bratnią duszą, a nasze córeczki dzieliło pół roku, więc na początku to właśnie nas zbliżyło. Gosia umarła mając 47 lat i nie ma jej już od tak dawna. 

4 komentarze:

  1. Ogłoszenia o sprzedaży działek już się pojawiły (SUPER ;)) ), to trzymam teraz kciuki, żeby nowi właściciele tychże włości okazali się dobrymi sąsiadami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie admin mi jeszcze nie zatwierdził, wiec ogłoszenie czeka w przedsionku :) Dziękuję za te życzenia z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to doczytałam o przeziębieniu. Czujesz się już lepiej? Pomijając zmniejszające się sińce? Ja również życzę dobrych sąsiadów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie długo się za nami obojgiem wlecze to przeziębienie, ale już się prawie wyczołgalismy.
    Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń